Κόκκινοι «δράκοι» στη Σαγκάη

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ βγήκε νικητής μιας συγκλονιστικής μονομαχίας με τον Κίμι Ράικονεν για την πολ ποζίσιον στο GP Κίνας, που κρίθηκε μόλις στον τελευταίο γύρο των δοκιμών κατάταξης στη Σαγκάη – καθώς οι δύο Ferrari ήταν από άλλο πλανήτη, αφήνοντας τις Mercedes μισό δευτερόλεπτο πίσω τους.

Επιπλέον, οι δύο οδηγοί της Ferrari έκαναν στον ταχύτερο γύρο τους στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων με τη μαλακή γόμα, αντί της ultra, που σημαίνει ότι έχουν αποκτήσει παράλληλα κι ένα στρατηγικό προβάδισμα για τον αυριανό αγώνα (09:10 π.μ. ώρα Ελλάδας). Η Mercedes, και όλοι της πρώτης δεκάδας, θα εκκινήσουν με την ultra μαλακή, που σημαίνει ότι θεωρητικά θα πρέπει να μπουν νωρίτερα για το πρώτο τους πιτ-στοπ.

Μέρος της τεράστιας διαφοράς, πάντως, των δοκιμών κατάταξης στη Σαγκάη ίσως οφείλεται και στις σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν στη συννεφιασμένη κινέζικη πίστα, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η Mercedes δεν έχει καταφέρει ακόμα να «ξεκλειδώσει» την πλήρη δυναμική της W09 με την ultra μαλακή γόμα.

Ο Κίμι Ράικονεν ήταν σταθερά ταχύτερος, σπάζοντας το ρεκόρ της πίστας της Σαγκάης, όμως ο Φέτελ κρατούσε τον ταχύτερό του γύρο, με τον εκθαμβωτικό χρόνο 1:31.095, για το τελευταίο λεπτό των δοκιμών. Ο Γερμανός είχε κάνει ένα μικρό σφάλμα στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3, ενώ ο Φινλανδός φαίνεται να έκανε το ίδιο στη δεύτερή του προσπάθεια, και ενώ ήταν και πάλι ταχύτερος του Φέτελ στα δύο πρώτα τμήματα της πίστας.

Την ίδια στιγμή, οι Βάλτερι Μπότας και Λιούις Χάμιλτον αποφάσιζαν να εγκαταλείψουν την τελευταία τους προσπάθεια, καθώς στα δύο πρώτα τμήματα της πίστας ήταν πιο αργοί όχι μόνο από τις Ferrari, αλλά και από τους χρόνους των πρώτων τους προσπαθειών στο Q3.

Και πάλι ο Μπότας βρήκε κάτι καλύτερο από τον Χάμιλτον στις ρυθμίσεις, καθώς ο Άγγλος οριακά ήταν ταχύτερος από την RBR του Μαξ Φερστάπεν. O Ντάνιελ Ρικιάρντο, αντίθετα, δεν πλησίασε τόσο κοντά, καθώς αντιμετώπιζε από το πρωί προβλήματα με το Turbo του κινητήρα της Renault.

Από τις υπόλοιπες ομάδες, ταχύτερη ήταν και σήμερα η Renault, με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, ενώ ο Σέρχιο Πέρεθ μετά από καιρό έδωσε μια καλή είδηση στη Force India – την είσοδο στη δεκάδα. Αντίθετα, η McLaren-Renault συνέχισε να είναι απόλυτα απογοητευτική, μένοντας εύκολα εκτός στο Q2, παρότι ο Στόφελ Βαντόρν προσέφερε και πάλι στον Φερνάντο Αλόνσο ένα slip stream στην πίσω ευθεία. Τουλάχιστον, ήταν ταχύτεροι της Toro Rosso-Honda, καθώς αυτή τη φορά ο Πιέρ Γκασλύ δεν βρήκε ρυθμίσεις ανάλογες με του Μπαχρέιν.

F1 – GP ΚΙΝΑΣ 2018

ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ:

sport24.gr