FIA: «Δέχτηκε 254G ο Μπιανκί»

Αν και η Marussia του Ζουλς Μπιανκί πορευόταν με δυνάμεις 59G, οι ωτοασπίδες από το μονοθέσιο του Γάλλου έδειξαν ότι δέχτηκε 92G. Όμως, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, ο 25χρονος που έφυγε από τη ζωή την περασμένη Παρασκευή (17/7) δέχτηκε πολύ μεγαλύτερη δύναμη και συγκεκριμένα 254G.

Επίσης, ο αδικοχαμένος Μπιανκί συγκρούστηκε με τον γερανό με ταχύτητα 126 χιλιόμετρα/ώρα, ενώ η ταχύτητά του ήταν στα 213 χιλιόμετρα/ώρα, όταν έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του. Ύστερα από 2,61 δευτερόλεπτα έγινε και το συμβάν, με τα 254G να είναι πολλά για να υποστεί σοβαρά τραύματα στο κέφαλι. «Το μονοθέσιο γλίστρησε και μπήκε κάτω από τον γερανό.

Αυτό προκάλεσε τα τραύματα του Μπιανκί, καθώς η μύτη του μονοθεσίου μπήκε κάτω από τον γερανό. Λειτούργησε σαν φρένο με απότομη επιβράδυνση. Υπήρξε επαφή του κράνους και του γερανού. Ποτέ δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο», εξήγησε ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής Ασφάλειας της FIA, Άντι Μέλορ.

«Ήταν ένα σενάριο που δεν μπορούσαμε προηγουμένως να το φανταστούμε. Γι’ αυτό ήταν πολύ σημαντικό να ερευνήσουμε το ατύχημα μέχρι την πιο μικρή λεπτομέρεια. Ποτέ ξανά δεν έχουμε ξοδέψει τόσο χρόνο προσπάθειας σε ανάλυση», πρόσθεσε ο επικεφαλής της Επιτροπής Ασφάλειας της FIA, Πίτερ Ράιτ.