Φλερτ Red Bull με Mercedes

Μercedes και Red Bull φαίνεται, ότι έρχονται ολοένα και πιο κοντά σε μία συμφωνία συνεργασίας στον τομέα των κινητήρων. Ο τεχνικός σύμβουλος της αυστριακής ομάδας, δρ. Χέλμουτ Μάρκο, ήταν κατηγορηματικός σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Bild, όπου δήλωσε τα εξής: «Βεβαίως θα πάρουν με εμάς έναν δυνατό ανταγωνιστή. Ακόμη όμως και έτσι, θα νικούσε μία Mercedes, έστω και με τη Red Bull. Δεύτερον, οι νίκες της Mercedes απέναντί μας θα γίνονταν πολυτιμότερες και τρίτον η Formula 1 θα γινόταν αμέσως πολύ πιο ενδιαφέρουσα».

Ο Μάρκο κρίνει, ότι από μία τέτοια συμφωνία θα έβγαιναν και οι δύο πλευρές ωφελημένες, ενώ τόνισε ότι «μία κινητήρια μονάδα δεν απαρτίζεται μόνον από τον κινητήρα και σε αυτόν τον περίπλοκο τομέα είναι η Mercedes απλά κορυφαία».

Ο διευθυντής της ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ, εξέφρασε ωστόσο τον σκεπτικισμό του απέναντι στα επιχειρήματα του Μάρκο και δήλωσε χαρακτηριστικά, ότι «στο στήθος μου χτυπούν δύο καρδιές.

Σίγουρα θα άξιζε να σκεφτούμε, να μπούμε σε μία συνεργασία με μία τόσο νεανική μάρκα όπως η Red Bull, η οποία είναι πολύ της μόδας. Από την άλλη πλευρά θα πρέπει να σκεφτούμε ακριβώς, αν έχει νόημα, να εξοπλίσουμε έναν από τους σημαντικότερους ανταγωνιστές μας με τέτοιον τρόπο, ώστε να γίνει πραγματικά επικίνδυνος για εμάς».

Ο 43χρονος δεν απέρριψε πάντως ένα τέτοιο ενδεχόμενο, συμπληρώνοντας ότι «παρόλα αυτά, δεν επιτρέπεται να αποκλείσουμε αυτό το θέμα και πρέπει να συζητήσουμε τα υπέρ και τα κατά, εφόσον σκεφτόμαστε μακροπρόθεσμα».

Οι δύο συνεντεύξεις έρχονται λίγες ημέρες μετά τις δηλώσεις του Μπέρνι Έκλεστοουν, ότι θέλει να κρατήσει τη Renault στη Formula 1. Ο Βρετανός είχε προτείνει στους Γάλλους είτε να εξαγοράσουν τη Lotus είτε να δημιουργήσουν μία δική τους εργοστασιακή ομάδα, ενώ η ίδια η Renault δείχνει αποφασισμένη να μην συνεχίσει στον ρόλο του προμηθευτή κινητήρων της Red Bull. Ο Έκλεστοουν είχε αποκαλύψει μάλιστα, ότι οι Γάλλοι θα πάρουν τις τελικές αποφάσεις τους μέσα στον Σεπτέμβριο.

Θα πρέπει επίσης να πούμε, ότι το συμβόλαιο μεταξύ των Red Bull και Renault λήγει στα τέλη του 2016 και ότι μέχρι τώρα δεν έχει γίνει καμία νύξη για πρόωρο σπάσιμό του.