Τελευταία «ζαριά» για τα Χανιά, ζητούν αύξηση των ομάδων της SL1 σε 16

Παρότι η προσφυγή των Χανίων στο Διαιτητικό Δικαστήριο απορρίφθηκε ως απαράδεκτη, η κρητική ΠΑΕ δεν έχει ακόμη πετάξει λευκή πετσέτα και ζητάει με αίτησή της η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ να συμπεριλάβει στη συνεδρίαση της Τετάρτης (19/8) και το θέμα της αναδιάρθρωσης της Super League 1.

Τα Χανιά απέστειλαν στην ΕΠΟ κατεπείγουσα αίτηση εφαρμογής του άρθρου 79 του καταστατικού, περί απρόβλεπτων περιπτώσεων. Συγκεκριμένα τονίζουν πως το πρωτάθλημα της SL2 διεκόπη για λόγους ανωτέρας βίας και ότι σε τέτοιες περιπτώσεις η ΕΠΟ αποφασίζει με βάση το σωστό και το δίκαιο χωρίς να χρειάζεται η αυξημένη πλειοψηφία του άρθρου 8 του Ν. 4684 που πέρασε ο Λευτέρης Αυγενάκης.

Οι Κρητικοί ζητούν εν ολίγοις η ΕΠΟ στην ΕΕ της Τετάρτης να λάβει απόφαση με απλή πλειοψηφία και όχι με τη διάταξη του νόμου Αυγενάκη για 3/4, για αύξηση των ομάδων της SL1 σε 16, να μην γίνει το μπαράζ Ξάνθη – Απόλλων και οι τρεις θέσεις να συμπληρωθούν από την Ξάνθη, τον Απόλλωνα Σμύρνης και τα Χανιά.Παράλληλα, τα Χανιά ζητούν την παράσταση του προέδρου τους, Αντώνη Ροκάκη, στην ΕΕ της ΕΠΟ μέσω τηλεδιάσκεψης.

Αναλυτικά η αίτηση αναφέρει τα εξής:

«ΠΡΟΣ

ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΤΗΣ ΕΠΟ

ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΙΤΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 79 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟ ΠΕΡΙ

ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ

Της Ποδοσφαιρικής Ανώνυμης Εταιρίας με την επωνυμία “ΠΑΕ ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΣ ΠΓΣ” και τον διακριτικό τίτλο “ΠΑΕ ΧΑΝΙΑ” που εδρεύει στον Κίσσαμο Χανίων κι εκπροσωπείται νόμιμα.

Κύριε Πρόεδρε – Αξιότιμα μέλη,

Σε συνέχεια της από 3.8.2020 Εξώδικης Δήλωσης μας απευθυνόμαστε εκ νέου στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ, προκειμένου, αφενός μεν να συνεισφέρουμε στην επίπονη προσπάθεια που καταβάλλετε τον τελευταίο καιρό, προκειμένου να λυθεί ο” Γόρδιος Δεσμός” της Επαναφοράς του Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου στην Προτέρα Νόμιμη Κατάσταση, πριν την πραξικοπηματικά και κατά παράβασιν του ποδοσφαιρικού αυτοδιοίκητου επιβληθείσα Αναδιάρθρωση του Βασιλειάδη, αφετέρου δε να ζητήσουμε μία δίκαιη λύση σε ένα πρόβλημα που η ομάδα μας είναι το θύμα λόγω των δυσμενών συγκυριακών περιπτώσεων οι οποίες ατυχώς ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΟ!

Μετά την έκδοση των αποφάσεων του Διαιτητικού Δικαστηρίου Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ που απέρριψαν τόσο την προσφυγή μας, όσο και τις προσφυγές των ΠΑΕ ΞΑΝΘΗ και ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ,σχετικά με το ορισθέν διπλό μπαράζ, την Τετάρτη 19.8.2020 έχετε συμπεριλάβει στην Ημερήσια Διάταξη της Συνεδρίασης της Ε. Ε. το θέμα της αναδιάρθρωσης της SUPER LEAGUE 2 και FOOTBALL LEAGUE και των Προκηρύξεων της νέας περιόδου 2020-2021.

ΕΠΕΙΔΗ όμως η τέλεση του διπλού μπαράζ στις 22 και 29.8.2020 μεταξύ των ΠΑΕ ΞΑΝΘΗ και ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ, δεν πρόκειται να λύσει τα πάμπολλα θεσμικά κι αγωνιστικά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί αρχικά εξ αιτίας της πανδημίας στο Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο και μετέπειτα από τις θεσμικές περιπτώσεις που δεν μπορούσαν να προβλεφθούν από τα διοικητικά όργανα των Λιγκών και της ΕΠΟ.

ΕΠΕΙΔΗ συγκεκριμένα λίγο πριν την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου, πρέπει να αντιμετωπιστούν οι εξής αγωνιστικές και θεσμικές καταστάσεις:

1.Το πρωτάθλημα της SUPER LEAGUE 2 δεν ολοκληρώθηκε αγωνιστικά, ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΕΚΟΠΗ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, όπως έχει δεχθεί και το Δ. Δ. Π. /ΕΠΟ, και η διαμορφωθείσα βαθμολογία δεν απεικονίζει την πραγματική αγωνιστική θέση των ομάδων,

2.Επομένως η φερόμενη ως δευτεραθλήτρια ομάδα της ΠΑΕ ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ δεν δικαιούται με αγωνιστικά κριτήρια να συμμετάσχει στο διπλό μπαράζ, καθώς αν διεξάγονταν οι υπόλοιπες 12 αγωνιστικές υπήρχαν σοβαρές πιθανότητες να αναδειχθεί η ομάδα μας δευτεραθλήτρια,

3.Από την άλλη πλευρά η ΠΑΕ ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ έχοντας να αγωνισθεί μήνες και με ελλιπές ρόστερ, είναι άδικο να κριθεί το αγωνιστικό και οικονομικό μέλλον της σε μία αναμέτρηση,

4.Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για την ΠΑΕ ΞΑΝΘΗ που εν μέσω ενός τιτάνιου δικαστικού αγώνα και στο μεταβατικό διάστημα αλλαγής ιδιοκτησιακού καθεστώτος, βρίσκεται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας διαθέτοντας ακόμα πιο ελλιπές ρόστερ,

5.Η διεξαγωγή αυτού του μπαράζ θα αποτελέσει διακωμώδηση του αθλήματος και είναι βέβαιο ότι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του θα οδηγήσει και τις δύο ομάδες σε αγωνιστικό μαρασμό και οικονομική καταστροφή,

6.Οι απορριπτικές αποφάσεις του Διαιτητικού Δικαστηρίου της ΕΠΟ, παρότι δεν έχει γίνει γνωστό το σκεπτικό τους,δεν πετάνε την μπάλα στην κερκίδα αλλά την επιστρέφουν στην πραγματικότητα στην “μικρή περιοχή” της Ε. Ε. /ΕΠΟ που πλέον καλείται να λύσει συνολικά το ζήτημα των κατηγοριών του επαγγελματικού ποδοσφαίρου,

7.Υπαρξη αντιφατικών προκηρύξεων, καθώς αφενός μεν δεν έχει τηρηθεί η Προκήρυξη του πρωταθλήματος του 2019 – 2020 της SL 2 και δεν έχει υποβληθεί Προκήρυξη για τη νέα περίοδο, αφετέρου δε η SL 1 θα υποβάλλει προκήρυξη για τη νέα περίοδο,

8.Ανάμειξη κατά ποδοσφαιρικά ανεπίτρεπτο τρόπο της προηγούμενης και της νέας αγωνιστικής περιόδου κι ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η νέα μεταγραφική περίοδος,

9.Οικονομική αδυναμία της πλειοψηφίας των ΠΑΕ για προγραμματισμό της νέας περιόδου, αφού μέσα Αυγούστου δεν έχουν πληροφορηθεί την κατηγορία στην οποία θα ανήκουν,

10.Ιδιαίτερη κατηγορία προβληματικών ΠΑΕ αποτελούν οι 8(αντί 4!) νέες ΠΑΕ που ίδρυσαν οι ομάδες που προβιβάσθηκαν από την Γ’ Εθνική Ερασιτεχνική κατηγορία στα πλαίσια της ήδη συντελεσθείσης εκ μέρους της ΕΠΟ από κάτω προς τα πάνω de facto αναδιάρθρωσης και στις οποίες τόσο ο Υπουργός Επικρατείας κ. ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ, όσο κι ο Υφυπουργός Αθλητισμού κ. ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ υποσχέθηκαν συμμετοχή στη Νέα Διευρυμένη SL 2,κι αυτή την στιγμή είναι κυριολεκτικά μετέωρες,χωρίς να θέλουν να συμμετέχουν στην FOOTBALL LEAGUE!

11.Λίγο πριν την έναρξη των πρωταθλημάτων λόγω του θολού και συγκεχυμένου Διοργανωτικού τοπίου, η συντριπτική πλειοψηφία των ΠΑΕ όλων των κατηγοριών βρίσκεται σε κατάσταση πλήρους αβεβαιότητας λόγω μη εξασφάλισης τηλεοπτικών δικαιωμάτων.

12.Οι κανονισμοί και το Καταστατικό της ΕΠΟ τελούν σε τροχιά σύγκρουσης με την κρατική νομοθεσία και ειδικά με το Νόμο ΑΥΓΕΝΑΚΗ.

13.Συγκρουση συμφερόντων μεταξύ SL 1και SL 2 και των ΠΑΕ μελών τους που είτε προσπαθούν να εκμεταλλευθούν για τα δικά τους στενά συμφέροντα την αυξημένη πλειοψηφία των 3/4,παρότι ουσιαστικά αποτελούν καταδικασμένες μειοψηφίες, είτε προσπαθούν με εξωθεσμικές παρεμβάσεις “μπροστινών” προσώπων να παρενοχλήσουν παράνομα κι αντιδεοντολογικά ακόμα και τους Αρεοπαγίτες του Διαιτητικού Δικαστηρίου της ΕΠΟ, προκειμένου να μην αλλάξει το status της SL 1!

ΕΠΕΙΔΗ απέναντι σε αυτές τις κυριολεκτικά απρόβλεπτες περιπτώσεις, έχουμε τα εξής πραγματικά και νομικά δεδομένα:

1.Την μερική de facto αναδιάρθρωση (που έγινε ΜΕ ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Ε. Ε.!) της Γ ‘Εθνικής με την άνοδο 8 αντί 4 νέων ομάδων στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο!

2.Την ολική αναδιάρθρωση του Γυναικείου Ποδοσφαίρου (που έγινε με επίσης ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Ε. Ε.!) με δημιουργία 2 ομίλων στην Α’ κατηγορία!

3.Την πρόταση της SUPER LEAGUE 2 για άνοδο 15, 16 ή 18 ομάδων στην SL 1.

(το 15 ήδη απορρίφθηκε, το 18 δεν μπορεί να εφαρμοσθεί, γιατί πλέον ο Πανιώνιος υποβιβάσθηκε κι επομένως απομένει μόνο η λύση του 16!)

4.Την πρόταση του μέλους σας κ. ΔΙΑΚΟΦΩΤΗ περί μη τέλεσης του μπαράζ, ανόδου της ΠΑΕ ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ, παραμονή της ΠΑΕ ΞΑΝΘΗ και αύξηση των ομάδων της SL 1 σε 15,η οποία παρότι ψηφίσθηκε με 9-8,δεν εγκρίθηκε γιατί δεν συγκέντρωσε τα 3/4 του νόμου Αυγενάκη.

5.Το ίδιο αίτημα μάλιστα για 15 ομάδες εμμέσως πλην σαφώς απορρίφθηκε από το Δ. Δ. Π. /ΕΠΟ με την ολική απόρριψη της προσφυγής της ΠΑΕ ΑΠΟΛΛΩΝ που το είχε διεκδικήσει δικαστικά.

6.Την δήλωση του εκπροσώπου της διεθνούς επιτροπείας κ. Herbert HUBEL περί μη αναδιάρθρωσης,η οποία εκλαμβάνεται ως ευχολόγιο, καθώς αφενός μεν πέρυσι δεν αντέδρασε στην παράνομη αναδιάρθρωση ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ, αφετέρου δε η FIFA επέτρεψε πρόσφατα στην Τουρκική Ομοσπονδία να μην υποβιβάσει καμία ομάδα από την Α’ κατηγορία και συγχρόνως να ανεβάσει τρεις από την Β’!

ΕΠΕΙΔΗ για λυθεί το πρόβλημα της δίκαιης κατανομής των ΠΑΕ στις επαγγελματικές κατηγορίες, χρειάζονται να ληφθούν αποφάσεις και να καλυφθούν τα υπάρχοντα κανονιστικά κενά,

ΕΠΕΙΔΗ προκειμένου να αντιμετωπισθούν Απρόβλεπτες Περιπτώσεις και Καταστάσεις Ανωτέρας Βίας στο Ποδόσφαιρο, προβλέπονται οι εξής νομικές δυνατότητες:

Α. ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΕΝΝΟΜΗΣ ΤΑΞΗΣ

1.Βάσει του άρθρου 79 του ισχύοντος Καταστατικού της ΕΠΟ που συντάχθηκε κατ ‘επιταγήν της FIFA και εγκρίθηκε με την απόφαση υπ. Αριθμ. 405/2019 του αρμόδιου Ειρηνοδικείου Αθηνών,

“Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΠΟ ΘΑ ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΟ. ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΌΨΗ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ, ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ FIFA ΚΑΙ ΤΗΣ UEFA ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟ “

2.Βασει του άρθρου 3 του Παραρτήματος Δ του ισχύοντος Καταστατικού οι αποφάσεις της Ε. Ε. λαμβάνονται με απλή πλειοψηφία, εκτός κι αν ρητά προβλέπεται αυξημένη πλειοψηφία.

Β. ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

Βάσει του Ν.4684/2020 κυρώθηκε η από 30.3.2020 Π. Ν. Π. “Περί Μέτρων Αντιμετώπισης της πανδημίας του Κορονοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις” και με το άρθρο 8 περί “Δυνατότητας Τροποποίησης Κανονισμών και Προκηρύξεων αθλητικών διοργανώσεων με άμεση νομική ισχύ”, προβλέφθηκε η δυνατότητα, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2019-2020,τροποποίησης των προκηρύξεων και των κανονισμών διάρθρωσης, οργάνωσης και διεξαγωγής των πρωταθλημάτων κατά παρέκκλιση των υφιστάμενων διατάξεων του αθλητικού νόμου με αποφάσεις των εκτελεστικών Επιτροπών ή ΔΣ με την αυξημένη πλειοψηφία των 3/4 του συνόλου των μελών.

ΕΠΕΙΔΗ από την γραμματική και τελολογική ερμηνεία της διάταξης του άρθρου 79 του Καταστατικού της ΕΠΟ, προκύπτουν τα εξής νομικά πορίσματα:

α.Η Ε. Ε. /ΕΠΟ είναι αποκλειστικά αρμόδια για όλες τις περιπτώσεις ανωτέρας βίας(vis major)

β.Η Ε. Ε. /ΕΠΟ είναι αποκλειστικά αρμόδια για όλα τα θέματα που δεν καλύπτονται από τις υπάρχουσες προβλέψεις του καταστατικού,

γ.Μοναδικό κριτήριο των αποφάσεων της για αυτά τα ζητήματα είναι ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, (ex aequo et bono!)

δ.Αυτό το κριτήριο θα στηρίζεται ΜΟΝΟ στις γενικές αρχές και τους κανόνες των καταστατικών και των κανονισμών της ΕΠΟ, της ΟΥΕΦΑ και της ΦΙΦΑ.

ΕΠΕΙΔΗ από την γραμματική και τελολογική ερμηνεία της διάταξης του άρθρου 8 του Ν.4684/2020,προκύπτουν τα εξής νομικά πορίσματα:

α.Ο συγκεκριμένος νόμος αλλά και η συγκεκριμένη διάταξη αφορά την προστασία του αθλητισμού από τον covid-19,

β.Η διάταξη αφορά μόνον την τροποποίηση κανονισμών και προκηρύξεων που έχουν σχέση με την περίοδο 2019-2020 κι όχι με την περίοδο 2020-2021,

γ.Η αυξημένη πλειοψηφία των 3/4 αφορά μόνο αποφάσεις για τροποποιήσεις που πρέπει να γίνουν λόγω της πανδημίας κι όχι για εσωτερικές υποθέσεις του ποδοσφαίρου που ρυθμίζονται αποκλειστικά από το Καταστατικό της ΕΠΟ.

ΕΠΕΙΔΗ επομένως οι αποφάσεις που πρέπει να λάβετε δεν αποτελούν, ούτε αναδιάρθρωση κατά την έννοια του Αθλητικού Νόμου και των ποδοσφαιρικών κανονισμών, ούτε αφορούν ζητήματα και προβλήματα που οφείλονται στην Ανωτέρα Βία της πανδημίας αλλά ρύθμιση και κάλυψη περιπτώσεων που δεν προβλέπονται από το Καταστατικό της ΕΠΟ κι ανήκουν αποκλειστικά στην εξουσία της Εκτελεστικής Επιτροπής της για να επιλύσει με δίκαιο και σωστό τρόπο που επιβάλλεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΚΙ ΌΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ!

ΕΠΕΙΔΗ ως εκ τούτου για να λάβετε τις συγκεκριμένες αποφάσεις, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΑΠΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΚΙ ΌΧΙ Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 8 ΤΟΥ Ν.4684, ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΡΥΘΜΙΣΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ Ν. ΑΥΓΕΝΑΚΗ, ΟΠΩΣ ΆΛΛΩΣΤΕ ΝΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠ. ΑΡΙΘΜ. 80/2020 ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΤΟΥ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥ!

ΕΠΕΙΔΗ με αυτή την απόφαση του το ΔΔΠ έκρινε οτι η απόφαση διακοπής του πρωταθλήματος της SUPER LEAGUE 2 ΉΤΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ εξ αιτίας της ανωτέρας βίας του Κορονοϊού και των εξ αυτού Απρόβλεπτων Λόγων που οδήγησαν την Πολιτεία να αναστείλει τις αθλητικές δραστηριότητες ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΟ Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ 3/4,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΕΙ ΣΤΟ Ν. 4684/2020!

ΕΠΕΙΔΗ εντός του εγχώριου και διεθνούς ποδοσφαιρικού αυτοδιοίκητου, κυριαρχεί η έννοια της αθλητικής αξίας, όπως διαμορφώθηκε στους αγωνιστικούς χώρους,

ΕΠΕΙΔΗ είναι προφανές ότι η ρύθμιση της παρούσας κατάστασης, επιβάλλεται να γίνει μέσω κατεπείγουσας εφαρμογής μόνο του άρθρου 79 του Καταστατικού της ΕΠΟ, καθώς πρόκειται περί καθαρά ποδοσφαιρικών εκκρεμοτήτων που δεν εμπίπτουν στην Ανωτέρα Βία του covid-19 του άρθρου 8 του Ν. 4684/2020,

ΕΠΕΙΔΗ η παρούσα αίτηση μας λόγω του κατεπείγοντος χαρακτήρα της πρέπει να συμπεριληφθεί στην Ημερήσια Διάταξη της 19.8.2020 και στο θέμα 7Α-Β περί αναδιάρθρωσης ,όπως αδόκιμα επιγράφεται, επαγγελματικών κατηγοριών SL2 και FBL, καθώς ως γνωστόν οι αναδιαρθρώσεις γίνονται από κάτω προς τα πάνω κι επομένως οι προσθαφαιρέσεις των ΠΑΕ νομοτελειακά θα επηρεάσουν και την SL 1,

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΠΑΝΤΟΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ

ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ

1.Λόγω κατεπείγοντος να συμπεριλάβετε την παρούσα αίτηση μας στα θέματα 7Α-Β της Υπ. Αριθμ. 41/19.8.2020 Ημερήσιας Διάταξης της Εκτελεστικης Επιτροπής της ΕΠΟ,

2.Να δώσετε δικαίωμα παράστασης μέσω της τηλεδιάσκεψης ενώπιον της Ε. Ε. /ΕΠΟ στον πρόεδρο μας κ. Αντώνιο ΡΟΚΑΚΗ,

3.Να κάνετε δεκτή την αίτηση μας και να εφαρμόσετε το άρθρο 79 του Καταστατικού σας ρυθμίζοντας δίκαια και σωστά όλες τις προπεριγραφείσες Απρόβλεπτες Περιπτώσεις,με την απλή πλειοψηφία που προβλέπει το Καταστατικό σας κι όχι με την αυξημένη πλειοψηφία του άρθρου 8 του Ν. 4684/2020

4.Να αποφασίσετε την Διόρθωση της Διοργανωτικής Στρέβλωσης και την Αναδιοργάνωση του Εσωτερικού Διοργανωτικού Πλαισίου του Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου, μέσω: Α. της αύξησης των ομάδων της SL 1 σε 16,της μη τέλεσης του μπαράζ και της ανόδου της ΠΑΕ ΧΑΝΙΑ,

Β. της δίκαιης κατανομής των ΠΑΕ στην SUPER LEAGUE 2 και FOOTBALL LEAGUE.

ΑΘΗΝΑ 17.8.2020

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΕ ΧΑΝΙΑ

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΡΟΚΑΚΗΣ».