Ηράκλειο: Εγκεφαλικά νεκρή η 44χρονη μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca

Μοιράσου το άρθρο
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

«Σβήνουν» και οι τελευταίες ελπίδες για την άτυχη Γλυκερία Μανουσάκη, η οποία νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου, λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca καθώς εμφάνισε θρόμβωση στον εγκέφαλο.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες του Creta24, η άτυχη γυναίκα είναι εγκεφαλικά νεκρή, καθώς η κλινική της εικόνα παρουσίασε νέα επιδείνωση. Ήδη οι θεράποντες γιατροί έχουν ενημερώσει την οικογένεια της 44χρονης.

Χάνονται οι ελπίδες για την Γλυκερία – Συντετριμμένος ο σύζυγός της

Συντετριμμένος είναι ο σύζυγος της 44χρονης η οποία υπέστη θρομβοπενία, θρόμβωση και εγκεφαλική αιμορραγία μετά τον εμβολιασμό με το AstraZeneca. Σύμφωνα με τον ίδιο κάθε ελπίδα χάθηκε για τη σύζυγό του Γλυκερία Μανουσάκη καθώς το χειρουργείο στο οποίο υπεβλήθη το βράδυ της Παρασκευής ήταν όπως περιγράφει μια απέλπιδα προσπάθεια να σωθεί η γυναίκα του.

Όπως αναφέρει απαρηγόρητος ο σύζυγος της 44χρονος για τις δραματικές εξελίξεις: «οι γιατροί με κάλεσαν και μου είπαν ότι υπάρχει εγκεφαλική αιμορραγία και το χειρουργείο θα ήταν μια τελευταία προσπάθεια, θα μπορούσε ο,τιδήποτε να συμβεί και να πεθάνει στη διάρκεια της επέμβασης. Τα νέα δεν είναι καλά…»

Ο σύζυγος της 44χρονης Γλυκερίας δεν μπορεί να πιστέψει πως από τη μια στιγμή στην άλλη μια γυναίκα που όπως λέει έχαιρε άκρας υγείας και δεν είχε κανένα πρόβλημα, μεταφέρθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη στο Βενιζέλιο, στη συνέχεια στο ΠΑΓΝΗ, στην εντατική και από εκεί στο χειρουργείο να «παλεύει» για τη ζωή της, με τις ελπίδες όμως κάθε λεπτό να λιγοστεύουν. Μάλιστα η 44χρονη και ο σύζυγος της έχουν 3 παιδιά που περιμένουν όπως και ολόκληρη η οικογένειά της απαντήσεις.

Όπως αναφέρει ο σύζυγος της 44χρονης: «η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος. Φοβόταν να κάνει το εμβόλιο και πήγαμε να το κάνουμε μαζί. Οι γιατροί έκαναν τα πάντα για να την βοηθήσουν ωστόσο ευθύνεται το σύνδρομο vitt ,η θρόμβωση και η αιμορραγία».

Η άσχημη τροπή που έχει πάρει η πορεία της υγείας της 44χρονης έχει συγκλονίσει φίλους και συγγενείς καθώς κανείς δεν μπορεί να πιστέψει τη ραγδαία επιδείνωση ενώ συνεχίζεται η διερεύνηση του περιστατικού καθώς τα συμπτώματα εκδηλώθηκαν μετά τον εμβολιασμό της 44χρονης.

Το χρονικό

Υπενθυμίζεται ότι η 44χρονη γυναίκα εμβολιάστηκε με την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca ωστόσο λίγες μέρες αργότερα άρχισε να αισθάνεται αδιαθεσία. 7 μέρες μετά την πρώτη δόση του εμβολίου άρχισε να εκδηλώνει τα πρώτα συμπτώματα, μεταφέρθηκε στο Βενιζέλειο νοσοκομείο και έγινε εισαγωγή της στην Αιματολογική του νοσηλευτικού ιδρύματος με τους γιατρούς να παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας της. Στη συνέχεια ωστόσο επιδεινώθηκε ραγδαία και μεταφέρθηκε στο ΠΑΓΝΗ όπου νοσηλεύεται.

Πηγή: newsbomb