Όμορφο θέαμα από τους οδηγούς στην 41η Ανάβαση Πορταριάς

Μια ακόμη Ανάβαση Πορταριάς πραγματοποιήθηκε στο πανέμορφο Βουνό των Κενταύρων και πρόσφερε όμορφο θέαμα σε χιλιάδες λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού που βρέθηκαν στις πλαγιές του Πηλίου και χειροκρότησαν τις προσπάθειες των 121 οδηγών απ’ όλη την Ελλάδα που έδωσαν το «παρών» καταρρίπτοντας ρεκόρ συμμετοχών.

Η 41η έκδοση του αγώνα χαρακτηρίστηκε από πολλές μηχανικές βλάβες και εξόδους από τον δρόμο χωρίς ευτυχώς να υπάρξει τραυματισμός, αφού τα μέτρα ασφαλείας αποδείχθηκαν επαρκή. Ωστόσο τα λάδια που χύθηκαν στο οδόστρωμα ανάγκασαν συχνά τους διοργανωτές να διακόπτουν τη ροή, προκειμένου να κάνουν τον απαραίτητο καθαρισμό.

Παρόλα αυτά οι διοργανωτές πήραν για άλλη μια φορά υψηλό βαθμό. Η Λέσχη Αυτοκινήτου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας (Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας) και τον Δήμο Βόλου (ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ) κατάφεραν να φέρουν εις πέρας την 41η Ανάβαση Πορταριάς ξεπερνώντας τα απρόοπτα γεγονότα.

Οι απονομές έγιναν στο ξενοδοχείο «Πορταριά» και παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός,, η αντιπεριφερειάρχης Δωροθέα Κολυνδρίνη και εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής εκ μέρους των διοργανωτών, καθώς και βουλευτές του νομού.

Το αγωνιστικό μέρος
Όσον αφορά στο αγωνιστικό μέρος και τη γενική κατάταξη ο Αντώνης Σταφυλοπάτης της ΛΑ Βόλου «έλαμψε» στην Ομάδα Α, όπου με Skoda Fabia R5 κατέλαβε την πρώτη θέση.

Στην Ομάδα Ν πρώτευσε ο Παναγιώτης Κύρκος (Mitsubishi Lancer EVO IX), όπου εκ μέρους της ΛΑΒ ο Απόστολος Βιδούρης (Mitsubishi Lancer EVO IX) ήταν 3ος.

Στην Ομάδα Ε ταχύτερος ήταν ο Παρασκευάς Παπατζίκος (Lancia Delta Integrale),

Στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα πρώτευσε ο Βασίλης Μπατζανός (Citroen Saxo VTS) με 2ο τον Δημήτρη Ζαγαρή της ΛΑΒ οδηγώντας αυτοκίνητο ίδιας μάρκας και 3ο τον Σταμάτη Μιχαήλ (Peugeot 106 S16) του ΟΜΑΘ.

Στην Ομάδα Ν έως 2 λίτρα πρώτος έκοψε το «νήμα» ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Honda Civic Tyre R) και στην αντίστοιχη κατηγορία της Ομάδας Ε ο Βασίλης Ντέρμας (Opel Ascona I 2000).

Στη Formula Saloon ξεχώρισε ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Focus R5, ενώ ο ΟΜΑΘ κυριάρχησε στην Κλάση Α5 κάνοντας το «1-3» κατά σειρά με τους Άγγελο Μπατσίλα (Suzuki Swift 1300), Στάθη Δαμασιώτη (Toyota Yaris 3Door) και Παναγιώτη Συτζάκη (Suzuki Swift 1300).

Στην Κλάση Α6 1ος ήταν ο Βασίλης Μπατζάνος (Citroen Saxo VTS) αφήνοντας 2ο τον Δημήτρη Ζαγαρή (Citroen Saxo VTS) της ΛΑΒ και 3ο τον Σταμάτη Μιχαήλ (Peugeot 106 S16) του ΟΜΑΘ.

Στην Κλάση Α8 ταχύτερος ήταν ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Skoda Fabia R5) της ΛΑΒ, στην Κλάση Ν3 ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Honda Civic Tyre R), στην Κλάση Ν4 ο Παναγιώτης Κύρκος (Mitsubishi Lancer EVO IX) και στην Κλάση Ε10 o Απόστολος Αποστόλου (Citroen VTS), όπου 2ος κατετάγη ο Κωνσταντίνος Τραγής (Peugeot 205 GTI 600) του ΟΜΑΘ.

Στην Κλάση Ε11 πρώτευσε ο Βασίλης Ντέρμας (Opel Ascona I 2000), στην Κλάση Ε12 ο Κωνσταντίνος Γιαννούτσος (Alfa Rome 75 Turbo), στην Κλάση F ST ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus R5) και στην Κλάση F ST2 ο Νίκος Γκίκας (Volkswagen Golf).

Ο Δημήτρης Μπερτζέμης του ΟΜΑΘ οδηγώντας μία BMW 3 E36 υπερτέρησε στην Κλάση FSΑ, ενώ ο «Κανέλλος» (Peugeot 106 S16) πήρε την πρωτιά στην FSΑ2L από τους αθλητές της ΛΑΒ Γιώργο Μπαλντούνη (Ford Escort R5 2000) και Γιώργο Σουφλάρη (Ford Escort MK2 RS2000), που κατέλαβαν τη 2η  και 3η θέση αντίστοιχα.

Στα Ιστορικά 1ος ήταν ο Γιάννης Κατσικάς (Ford Escort R5 2000) και 2ος ο Γιώργος Μαγγίδας (Ford Escort RS2000) του ΟΜΑΘ, ο οποίος ήταν επίσης 2ος και στις Κατηγορίες 1, 2, 3, 4 και στην Κλάση Ιστορικών έως 2000 κυβικά.

 

Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις