«Μίδας» των social media ο Ρονάλντο!

Τους προηγούμενους 12 μήνες ο Κριστιάνο Ρονάλντο προσέφερε στους χορηγούς του διαφημιστική προβολή αξίας 176 εκατ. δολαρίων, απλά και μόνο μέσα από αναφορές στα social media, αποδεικνύοντας την απίστευτη εμπορικότητά του και το πόσο κομβικής σημασίας είναι μία συνεργασία μαζί του…

Ο Πορτογάλος αστέρας του ποδοσφαίρου ανανέωσε πέρυσι το συμβόλαιό του με την αθλητική εταιρεία Nike, για πέντε χρόνια. Ο αμερικανικός κολοσσός του υποσχέθηκε 13 εκατ. δολ. το χρόνο, ποσό που είναι το μεγαλύτερο που έχει λάβει ποτέ ποδοσφαιριστής από χορηγό. Ωστόσο, οι ειδικοί του μάρκετινγκ θεωρούν πως αυτό το deal αποτελεί τεράστια ευκαιρία για τη Nike, η οποία κερδίζει από τον Ρονάλντο διαφημιστική έκθεση πολύ μεγαλύτερης αξίας. Και αυτό μόνο όσον αφορά τα social media.

Η πλατφόρμα Hookit υπολογίζει και αξιολογεί τις χορηγικές συμφωνίες προσδιορίζοντας τι προσφέρουν στις διάφορες μάρκες. Σύμφωνα με την Hookit, οι 59 αναρτήσεις που έγιναν στα διαδικτυακά προφίλ του επιθετικού της Ρεάλ και αφορούσαν τη Nike, παρήγαγαν προβολή που αξίζει 36 εκατ. δολάρια. Όλοι οι εμπορικοί συνεργάτες του Κριστιάνο πήραν 176 εκατ. δολ. σε διαφημιστική προβολή, από τις κινήσεις του στα social media.

Το οικονομικό περιοδικό Forbes κατέταξε τον Ρονάλντο ως καλύτερα αμειβόμενο αθλητή στον πλανήτη, με αποδοχές που φτάνουν τα 88 εκατ. δολάρια το χρόνο, με τα 32 εκατ. από αυτά να προέρχονται από τους χορηγούς του. Οι εταιρείες αυτές βλέπουν τα λεφτά που προσφέρουν στον ποδοσφαιρικό αστέρα να «πιάνουν τόπο» χάρη στα 215 εκατομμύρια άτομα που ακολουθούν τον Κριστιάνο σε Facebook, Instagram και Twitter, αριθμός κατά 60% μεγαλύτερος από τους αντίστοιχους των άλλων εμπορικών αθλητών. Τον περασμένο Φεβρουάριο έγινε ο πρώτος αθλητής με 200 εκατ. φίλους, ενώ οι 112 εκατ. οπαδοί του στο Facebook είναι περισσότεροι από κάθε άλλου ανθρώπου!

Οι τεράστιοι αυτοί αριθμοί προκαλούν με τη σειρά τους πολύ μεγάλα επίπεδα αλληλεπίδρασης (like, κοινοποιήσεις, σχόλια, κλπ). Ο Πορτογάλος άσος δεν έχει κανένα πρόβλημα να διαφημίζει τους χορηγούς του. Μάλιστα, είναι από τους αθλητές που ποστάρουν τα περισσότερα προωθητικά μηνύματα. Παράλληλα, χρησιμοποιεί τα διαδικτυακά μίντια για την προβολή και των δικών του προϊόντων, όπως τα παπούτσια CR7.

Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις