Σε μια από τις πιο ηχηρές μεταγραφικές κινήσεις του φετινού καλοκαιριού στο τοπικό ποδόσφαιρο της Μαγνησίας προχώρησε ο Ατρόμητος Νέας Ιωνίας. Η διοίκηση του συλλόγου ήρθε σε πλήρη συμφωνία και ανακοίνωσε επίσημα την απόκτηση του Γιώργου Ιορδανίδη. Ο 37χρονος μεσοεπιθετικός, με τεράστια θητεία και τριψήφιο αριθμό συμμετοχών στις εθνικές κατηγορίες, επιστρέφει στη Μαγνησία —όπου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις στο παρελθόν με τη φανέλα της Νίκης Βόλου— για να ηγηθεί της νέας προσπάθειας του Ατρομήτου στην A’ ΕΠΣΘ.
H ανακοίνωση:
Η διοίκηση του Ατρομήτου Νέας Ιωνίας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με το Γιώργο Ιορδανίδη!
Ο 37χρονος ποδοσφαιριστής δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Αποτελεί σημείο αναφοράς στην μεσοεπιθετική γραμμή για τις ομάδες που έχει αγωνιστεί, διαθέτοντας πλούσιες παραστάσεις από το υψηλότερο επίπεδο, με τριψήφιο αριθμό συμμετοχών στις εθνικές κατηγορίες.
Μεταξύ άλλων έχει αγωνιστεί σε Παναιτωλικό, Καβάλα, Πιερικό, Κοζάνη, Αιολικό, Αχαρναϊκό, Αναγέννηση Άρτας και Αναγέννηση Γιαννιτσών, ενώ άκρως επιτυχημένη ήταν η παρουσία του στο Βόλο με τη φανέλα της Νίκης. Τη σεζόν που ολοκληρώθηκε είχε μία γεμάτη χρονιά στη Γ’ Εθνική, αγωνιζόμενος με τον ΑΟ Τρίκαλα και τη Νέα Αρτάκη.
Καλωσορίζουμε τον Γιώργο στην οικογένεια του Ατρομήτου Νέας Ιωνίας και του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ομάδας μας!
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις















