Ο Αχιλλέας Γιάλβαλης είναι ο πρώτος φίλαθλος της Νίκης που προμηθεύτηκε κάρτα διαρκείας για τη σεζόν 2026-27.
Η σχετική ενημέρωση των κυανόλευκων:
Ο Αχιλλέας Γιάλβαλης αγόρασε το πρώτο εισιτήριο διαρκείας για την προσεχή αγωνιστική σεζόν 2026-2027! ☝️💙
Μπορείτε τώρα να αιτηθείτε την αγορά του δικού σας εισιτηρίου, μέχρι και τις 21:00, στα παλιά γραφεία της Ερασιτεχνικής Νίκης, επί της οδού Μαιάνδρου, στο γήπεδο «Παντελής Μαγουλάς»! ✌️🎫
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις















