Δυναμικό «παρών» ενόψει της έναρξης διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας της ΠΑΕ Νίκη Βόλου δηλώνει το Blue Club “Π. Ντοκούζης” – 1985. Οι οργανωμένοι οπαδοί δίνουν το σύνθημα για τη νέα αγωνιστική περίοδο, τονίζοντας ότι το διαρκείας αποτελεί έμπρακτη δήλωση στήριξης.
Αναλυτικά:
«Η νέα χρονιά ξεκινάει σήμερα.
Το εισιτήριο διαρκείας δεν είναι ένα κομμάτι χαρτί.
Είναι η δήλωση ότι δεν εγκαταλείπεις.
Ότι βάζεις πλάτη για την ομάδα που κουβαλάς μια ζωή μέσα σου και είναι η κληρονομία που μας άφησαν οι παππούδες και οι πατεράδες μας.
Ήρθε η ώρα να δείξουμε την στήριξη μας στην ομάδα.
Ήρθε η ώρα να γίνουμε όλοι μια γροθιά και να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα!!!
Η χρονιά που έρχεται πρέπει να βρει το γήπεδο γεμάτο.
ΟΛΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ !!!
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ !!!
ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ !!!
Ο Βόλος είμαστε ΕΜΕΙΣ !!!
Πίστη Τιμή Αφοσίωση
Blue Club “Π. Ντοκούζης” – 1985 – Θύρα 3»
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις















