Grand Prix Μεξικού: Επιβλητική νίκη για τον Νόρις που προσπέρασε τον Πιάστρι στη βαθμολογία οδηγών

Ποιος Φερστάπεν; Ο Νόρις! Ο Βρετανός έκανε πλάκα στον ανταγωνισμό στο Μεξικό και έδειξε έτοιμος για να πάρει το πρωτάθλημα, καθώς ο Πιάστρι τερμάτισε 5ος. Δεύτερος ο… τυχερός λόγω VSC στο τέλος ο Λεκλέρκ, τρίτος ο Μαξ.

Λένε: «Ο Όσκαρ Πιάστρι έχει παγωμένο αίμα και δεν καταλαβαίνει από πίεση και άγχος. Είναι καταπληκτικός».

Λένε: «Ο Μαξ Φερστάπεν είναι… βαμπίρ. Δεν μπορείς να τον “σκοτώσεις” με τίποτα, δεν μπορείς να τον ξεγράψεις με τίποτα και ποτέ. Αξίζει το 5ο».

Λένε: «Ο Σαρλ Λεκλέρκ κάτι ό,τι καλύτερο μπορεί με τη Φεράρι που έχει στα χέρια του. Δε γίνεται να πάει καλύτερα, απλά δε γίνεται».

Για τον ίδιο, σιωπή. Ένα αδιάφορο ανασήκωμα των ώμων και αυτό είναι όλο.

Αλήθεια, μετά και το Μεξικό τι θα λένε;

Γιατί, βλέπετε, αυτό που έκανε ο Λάντο Νόρις στο συγκεκριμένο grand prix μόνο ως μηχανοκίητη αιχμαλωσία μπορεί να χαρακτηριστεί.

Ο Βρετανός το Σάββατο διέλυσε τα χρονόμετρα και πήρε πανεύκολα την pole position μπροστά από τις δύο Φεράρι και την Κυριακή έκανε μια καταπληκτική εκκίνηση αγνοώντας το… χάος πίσω του, έφυγε στον ορίζοντα και δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω.

Αυτή ήταν η 10η (και αποστομωτικά κυριαρχική) νίκη στην καριέρα του Νόρις, ο οποίος πέρασε μετά από πάρα πολύ καιρό στο νο1 της βαθμολογίας, έστω και με τη μικρότερη δυνατή διαφορά (+1 από τον Πιάστρι). Σημασία για τον ίδιο έχει, βέβαια, αυτό το νο1. Η ψυχολογία είναι, πια, ξεκάθαρα με το μέρος του.

Πίσω από τον απλησίαστο Νόρις τερμάτισε ο Σαρλ Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος γι’ άλλη μία φορά ξεζούμισε τις δυνατότητες της φετινής Φεράρι (που μια φορά «κάρο» δεν τη λες, αλλά ούτε και… Φεράρι), οδηγώντας αλάνθαστα για 71 γύρους. Βέβαια, για να φτάσει στη 2η θέση χρειάστηκε και την «αρωγή» του VSC, καθώς αν δεν έβγαινε 2 γύρους πριν το τέλος ο Φερστάπεν θα τον περνούσε σχεδόν σίγουρα. Έτσι είναι, όμως, τα (εικονικά) Αυτοκίνητα Ασφαλείας- σωστά;

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Μαξ Φερστάπεν. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής μετά από μία ενδελεχή έρευνα στα χορτάρια της πίστας στην εκκίνηση και στους πρώτους 5-6 γύρους που θα του χάριζε άνετα υποτροφία στο τμήμα γεωπονίας του ΑΠΘ, κατάφερε να βρει τον ρυθμό του αμέσως μετά και να πιέσει. Χάρη στην καταπληκτική στρατηγική της Ρεντ Μπουλ που πόνταρε σε 1 πιτ (έναντι δύο των υπολοίπων, πλην Νόρις-Λεκλέρκ) και στο γεγονός πως- ορθώς, κατά την ταπεινή μας γνώμη- δεν τιμωρήθηκε, κατάφερε να φτάσει έως και το p3. Θα τερμάτιζε, όπως προείπαμε, 2ος, αλλά το VSC είχε διαφορετική γνώμη. Ακόμη κι έτσι το -40 από την κορυφή έγινε -36, όμως η αλήθεια είναι πως ο Νόρις φαντάζει το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.

Ο Όλιβερ Μπέρμαν έκανε… τρέλες και τερμάτισε στη 4η θέση στον καλύτερο αγώνα της καριέρας του, ενώ Πιάστρι (συνέχισε τις «ανόρεχτες» εμφανίσεις και πλέον βρίσκεται σε θέση κυνηγού και όχι υπερασπιστή), Αντονέλι, Ράσελ, Χάμιλτον («χαζή», μα δίκαιη, ποινή 10 δευτερολέπτων στη μάχη με τον Φερστάπεν), Οκόν και Μπορτολέτο συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα ενός άκρως ενδιαφέροντος grand prix.

Και τώρα, τι;

Τώρα το εναπομείναν μενού έχει 4 grand prix και 2 αγώνες σπριντ- πάει να πει 116 διαθέσιμους βαθμούς.

Κι ο κόσμος θα συνεχίσει να λέει για τον Πιάστρι, τον Λεκλέρκ, τον Φερστάπεν.

Κάτι μας λέει, όμως, ότι στο τέλος θ’ αναγκαστούν να πιάσουν στο στόμα τους μόνο έναν.

Τον Λάντο Νόρις…

Βαθμολογία οδηγών

1) Νόρις 357

2) Πιάστρι 356

3) Φερστάπεν 321

4) Ράσελ 258

5) Λεκλέρκ 210

6) Χάμιλτον 146

7) Αντοτέλι 97

8) Άλμπον 73

9) Χούλκενμπεργκ 41

10) Χάτζαρ 39

11) Σάινθ 38

12) Αλόνσο 37

13) Μπέρμαν 32

14) Στρολ 32

15) Λόσον 30

16) Οκόν 30

17) Τσουνόντα 28

18) Γκασλί 20

19) Μπορτολέτο 19

20) Κολαπίντο 0

21) Ντούχαν 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

1) ΜακΛάρεν 713

2) Μερσέντες 356

3) Φεράρι 355

4) Ρεντ Μπουλ 346

5) Ουίλιαμς 111

6) Ρέισινγκ Μπουλς 72

7) Άστον Μάρτιν 69

8) Χάας 62

9) Σάουμπερ 60

10) Αλπίν 20

πηγή: sdna.gr

Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις