Στην Κύπρο θα αγωνίζεται την επόμενη σεζόν ο Αλέξανδρος Λώλης, καθώς συμφώνησε και ανακοινώθηκε από τον Ολυμπιακό Λευκωσίας.
Ο 24χρονος αριστερός εξτρέμ που ξεκίνησε από τις ακαδημίες του Παναθηναϊκού ήταν πέρσι στη Νίκη Βόλου, ενώ στο παρελθόν αγωνίστηκε και στον ΠΑΣ Γιάννινα.
Στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του, ο Αλέξανδρος Λώλης αναφέρει:
«Μετά από έναν χρόνο στην ομάδα, ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσω ανθρώπους που από συμπαίκτες έγιναν φίλοι. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις στιγμές που μοιραστήκαμε, τις νίκες, τις δυσκολίες και όσα μάθαμε μαζί. Ήταν τιμή μου που φόρεσα τη φανέλα της ομάδας. Σας εύχομαι υγεία και πολλές επιτυχίες στο μέλλον. Θα σας θυμάμαι με εκτίμηση και σεβασμό».
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις















