Πρωταθλητής ο Χάμιλτον!

Ο Λιούις Χάμιλτον είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, για τρίτη φορά στην καριέρα του και δεύτερη συνεχή. Ο Βρετανός πιλότος εκμεταλλεύτηκε τα λάθη του ομόσταβλού του στη Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ, και θριάμβευσε στο Grand Prix του βροχερού Τέξας φτάνοντας τις 43 νίκες στην καριέρα του και ξεπέρασε τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Με αυτή στις ΗΠΑ, ο Χάμιλτον αύξησε τη διαφορά από τον δεύτερο στους 76 πόντους, διαφορά που δεν μπορεί να καλυφθεί στους τρεις εναπομείναντες αγώνες της σεζόν.

«Αυτόχειρας» ο Γερμανός, παρέδωσε τη νίκη οκτώ γύρους πριν το τέλος μετά από λάθος σε μια στροφή και τερμάτισε δεύτερος, ενώ τρίτος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari σε έναν αγώνα που μόλις δώδεκα μονοθέσια ολοκλήρωσαν καθώς έγινε υπό αντίξοες συνθήκες.

Απομένουν τρεις αγώνες για την ολοκλήρωση της σεζόν, την 1η Νοεμβρίου στο Μεξικό, στις 15 του μήνα στη Βραζιλία και στις 29 στο Άμπου Ντάμπι.

Ο αγώνας

Ο Χάμιλτον πέρασε από την πρώτη στροφή τον Ρόσμπεργκ, που πέταξε στα σκουπίδια την pole position υποχωρώντας αρχικά στην τέταρτη κι εν συνεχεία στην πέμπτη θέση. Παρ’ όλα αυτά, όμως, ο Γερμανός πιλότος στον ένατο γύρο πέρασε τις δύο Red Bull των Ρικιάρντο και Κβίατ, ενώ μετά από έναν αγώνα με διαδοχικές προσπεράσεις και συγκινήσεις κατάφερε στον 19ο γύρο εκμεταλλευόμενος τα προβληματικά ελαστικά του Χάμιλτον να περάσει μπροστά κι έκτοτε να ορίζει τη μοίρα του αγώνα.

Την ίδια ώρα, ο Ραϊκόνεν γλίστρησε εκτός πίστας και έπεσε πάνω στις μπαριέρες συνεχίζοντας για λίγο τον αγώνα μέχρι να αποσυρθεί με πρόβλημα στα φρένα, ενώ ο Φέτελ από τη 13η θέση βρέθηκε γρήγορα να σκαρφαλώνει στην τέταρτη θέση.

Στον 25ο γύρο η Williams έχασε το μονοθέσιο του Μάσα με μηχανικό πρόβλημα μετά από εκείνο του Μπότας στην αρχή του αγώνα, όταν παρουσίασε πρόβλημα στην ανάρτησή του. Η Sauber του Έρικσον έγινε ο επόμενος που τέθηκε νοκ άουτ, λόγω μηχανικού προβλήματος, αλλά σταματώντας σε ακατάλληλο σημείο χρειάστηκε η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας για να απομακρυνθεί με ασφάλεια.

Όταν η δράση άρχισε ξανά, η Force India του Χούλκενμπεργκ αποτέλεσε την επόμενη απώλεια μετά από επαφή με τον Ρικιάρντο, ενώ στον 42ο γύρο ο Κβίατ έχασε τον έλεγχο της Red Bull και έπεσε στις μπαριέρες ανεβάζοντας σε οκτώ τον αριθμό των μονοθεσίων που εγκατέλειψαν.

Η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας επέτρεψε στον Χάμιλτον, που φαινόταν μέχρι τότε να πηγαίνει σε τακτική δύο πιτ στοπ, να αλλάξει ελαστικά στους 14 γύρους πριν την καρό σημαία. Ο Βρετανός βγήκε πίσω από τον Ρόσμπεργκ, αλλά στον 48ο γύρο ο Γερμανός με έναν λάθος χειρισμό βγήκε πλάγια και ο ομόσταβλός του τον προσπέρασε φτάνοντας δίχως αντίπαλο πια στη νίκη που του χάρισε και το πρωτάθλημα.

H κατάταξη:

inner

Βαθμολογία πιλότων
1 Χάμιλτον 327
2 Φέτελ 251
3 Ρόσμπεργκ 247
4 Ραϊκόνεν 123
5 Μπότας 111
6 Μάσα 109

Βαθμολογία κατασκευαστών
1 Mercedes 574
2 Ferrari 374
3 Williams 220
4 Red Bull 150
5 Force India 102
6 Lotus 70
7 Toro Rosso 63

 sport-fm.gr

Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις