Με τον πλέον τιμητικό και συγκινητικό τρόπο αποχαιρέτησε η ΠΑΕ Καλαμάτα τον μέχρι πρότινος αρχηγό της, Γιώργο Παμλίδη. Μετά την επίσημη ανακοίνωση της απόκτησής του από τη Νίκη Βόλου, η διοίκηση της «Μαύρης Θύελλας» εξέδωσε ανακοίνωση μέσω της οποίας ευχαριστεί θερμά τον έμπειρο μεσοεπιθετικό για την τεράστια προσφορά του, χαρακτηρίζοντάς τον ηγέτη της περσινής ιστορικής σεζόν που επανέφερε την ομάδα στα μεγάλα σαλόνια του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ Καλαμάτα:
«Καλή συνέχεια, αρχηγέ!
Υπάρχουν ποδοσφαιριστές που περνούν από μια ομάδα και υπάρχουν εκείνοι που αφήνουν το αποτύπωμά τους. Σήμερα, η ΠΑΕ Καλαμάτα αποχαιρετά τον αρχηγό της, Γιώργο Παμλίδη.
Ο Γιώργος ήταν ένας εκ των κορυφαίων παικτών που φόρεσαν τη φανέλα της Μαύρης Θύελλας τα τελευταία χρόνια. Αποτέλεσε τον αρχηγό μας σε μια σεζόν ορόσημο, την περσινή, όπου σφραγίστηκε η επιστροφή της Καλαμάτας στην πρώτη κατηγορία μετά από πολλά χρόνια.
Η προσφορά του δεν αποτυπώνεται μόνο στους αριθμούς ή στις αγωνιστικές επιτυχίες, αλλά κυρίως στον χαρακτήρα του και τη σχέση που δημιούργησε με τον κόσμο της ομάδας.
Γιώργο, σε ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα όσα πρόσφερες στη Μαύρη Θύελλα. Θα αποτελείς πάντα ένα σημαντικό κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας της ομάδας μας.
Σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στην καριέρα και τη ζωή σου. Καλή συνέχεια, αρχηγέ.»
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
















