Δηλώσεις για τα επεισόδια στο Πανθεσσαλικό έκανε ο Αχιλλέας Μπέος στην κάμερα της Cosmote. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Βόλος επέρριψε μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην αστυνομία για την αχρείαστη χρήση χημικών.
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις














