Σταφυλοπάτης: Μονόδρομος η παραίτησή μου από το Δ.Σ. της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου

Τους λόγους για τους οποίους παραιτήθηκε από Πρόεδρος αλλά και από το Δ.Σ. της Λ.Α.Β, γνωστοποίησε με δήλωσή του, ο Αντώνης Σταφυλοπάτης.

Αναλυτικά:

“Και μιας και «κάθισε η σκόνη» από την 42η Ανάβαση Πορταριάς, καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε κάποια γεγονότα σχετικά με την Παραίτηση μου από Πρόεδρος αλλά και από το ΔΣ της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου.

Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου ήταν από την αρχή αντίθετη με τις όποιες άμεσες αλλαγές κανονισμών, για τις οποίες είχαμε προτείνει τουλάχιστον 2ετή μεταγενέστερη εφαρμογή.
Τα παραπάνω αποτυπώθηκαν και στην ψηφοφορία της Γενικής Συνέλευσης της ΟΜΑΕ στις 12-2-2022 με την αρνητική μας ψήφο.

Έκτοτε έγιναν πολλές ενέργειες από το Σωματείο ώστε να ακουσθούν περισσότερο τα αιτήματα των Αγωνιζομένων Αθλητών.

Φθάνοντας στις αρχές Αυγούστου περίπου ενάμιση Μήνα πριν την Ανάβαση Πορταριάς το ΔΣ είχε αποφασίσει την μη τέλεση του αγώνα.

Στις επόμενες ημέρες πληροφορήθηκα ότι κάποιοι (Στελέχη άλλων Σωματείων και μη) προσπάθησαν με τηλεφωνικές επικοινωνίες, να μεταπείσουν μέλη του ΔΣ του Σωματείου μας, να αλλάξουν άποψη.

Η αλλαγή και η απόφαση για την πραγματοποίηση του αγώνα ήρθε μετά τις 23 Αυγούστου και κατόπιν πιέσεων αλλά και της επιθυμίας από την Τοπική Κοινωνία.

Κατόπιν αυτών, η δική μου Παραίτηση από την Προεδρία και το ΔΣ του Σωματείου ήταν μονόδρομος.

Δεν θα μπορούσα να διοργανώσω έναν αγώνα που πίστευα ότι δεν έπρεπε να πραγματοποιηθεί.

Κοινοποίησα την παραίτηση μου εγγράφως προς το ΔΣ του Σωματείου η οποία κατόπιν και της γνωστοποίησης των θέσεων μου έγινε αποδεκτή.

Στα περίπου 4 χρόνια που βρέθηκα στην Θέση του Προέδρου του Σωματείου πραγματοποιήσαμε μια πληθώρα ενεργειών για την βελτίωση των αγώνων που αναλαμβάναμε.

Καταρχήν επαναφέραμε για 2 χρόνια (2020-2021) το Ράλλυ Κένταυρος δίνοντας μια μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση (2ημερος αγώνας), κάτι που επιβραβεύθηκε από τον πολύ μεγάλο αριθμό αλλά και την ποιότητα των Συμμετοχών.

Από το 2020 μεγαλώσαμε την διαδρομή (δίνοντας νέο ενδιαφέρον στου Συμμετέχοντες) της Ανάβασης Πορταριάς στα 4,8 χλμ.

Αποτέλεσμα? 124 Συμμετοχές το 2021

Παράλληλα μεταφέραμε τον χώρο των pits εκτός του κεντρικού οδικού άξονα του Πηλίου, ώστε να είναι πιο εύκολα προσπελάσιμη η διαδρομή προς Πορταριά και Χάνια. Αντικατασταθηκαν οι μπανιέρες στο σύνολο τους, βελτιώθηκε στο μεγαλύτερο μέρος η διαδρομή με νέο ασφαλτοτάπητα.

Θεωρώ ότι πρόσφερα με Ανιδιοτέλεια, Όραμα αλλά και Πάθος τα μέγιστα στο Σωματείο μου.
Δίπλα μου είχα πολύ δυνατούς Συνεργάτες αλλά και μία Τοπική Αυτοδιοίκηση που στο μέτρο του δυνατού δεν αρνήθηκαν ότι τους ζητήσαμε. Είχαμε μαζί σχεδιάσει ενέργειες περαιτέρω αναβάθμισης των αγώνων στην περιοχή μας.

Δυστυχώς το Motorsport στην χώρα μας έχει πάρει δύσκολο δρόμο και εάν κάτι δεν αλλάξει άμεσα, τότε δύσκολα θα επανακάμψει.

Δεν μπορώ να αλλάξω τις θέσεις μου και τα πιστεύω μου. Η συνέχεια των ενεργειών των Οδηγών που απέχουν, με βρίσκουν 100% σύμφωνο.

«Όλοι μας κάνουμε ένα χόμπι. Όταν παύεις να διασκεδάζεις με αυτό, καλό είναι να αποχωρείς»”

Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις