Grand Prix Γερμανίας: νικητής ο Μαρκ Μάρκεθ

Ο ήλιος θα βγει μια μέρα από τη Δύση. Η Ελλάδα θ’ αφήσει πίσω της την οικονομική κρίση και θα γίνει παγκόσμια υπερδύναμη. Οι Σίξερς, χάρη στις μυθικές κινήσεις του φετινού καλοκαιριού, θα κάνουν πλάκα στο Γκόντεν Στέιτ και θα πάρουν το πρωτάθλημα του ΝΒΑ.Όλ’ αυτά θα συμβούν, προτού καταφέρει κάποιος να πάρει τη νίκη στην πίστα του Σάχσερινγκ από τον Μαρκ Μάρκεθ: ο Ισπανός πρωτοπόρος της βαθμολογίας μπορεί να είχε μία έξοδο στο 12 γύρο του σημερινού αγώνα, όμως χάρη στην πανέξυπνη στρατηγική του- μπήκε νωρίτερα απ’ όλους για ν’ αλλάξει από βρόχινα σε σλικ ελαστικά- κατάφερε να κερδίσει για 7η (ναι, έβδομη) συνεχόμενη χρονιά τον αγώνα της Γερμανίας. 

Κι όμως, τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ διαφορετικά, αν ο Βαλεντίνο Ρόσι- σ’ ένα δείγμα πρωτοφανούς ξεροκεφαλιάς- δεν αγνοούσε επί 5 ολόκληρους γύρους τις «παρακλήσεις» της Yamaha να μπει μέσα για να βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Ιταλός ήταν δεύτερος εκείνη τη στιγμή πίσω από τον Ιανόνε (και μείωνε σταθερά τη διαφορά από τον συμπατριώτη του) και έχασε 24 ολόκληρα δεύτερα εν συγκρίσει με τον Μάρκεθ όσο έμενα στην πίστα, με αποτέλεσμα να καταλήξει 8ος στον αγώνα. 

Πίσω από το νικητή Μαρκ, ο Κράτσλοου- επίσης ωφελημένος από την στρατηγική- τερμάτισε στην ονειρώδη δεύτερη θέση, με τον Ντοβιτσιόζο να φέρνει την Ducati του στην 3η θέση.

Ρέντινγκ, Ιανόνε, Πεντρόσα, Μίλερ, Ρόσι, Μπαρμπερά και Μπαουτίστα συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με τον Ντανίλο Πετρούτσι (που ήταν πρώτος για τους αρχικούς 11 γύρους) να εγκαταλείπει μετά από μια επώδυνη πτώση.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής- που στις στεγνές συνθήκες δεν… πιάνεται- απέδειξε και πάλι πως στις μικτές ή βρόχινες μετατρέπεται από οδηγικός ημίθεος σε κοινός θνητός, καθώς πήρε μόλις έναν βαθμό (τερμάτισες 15ος).

Κάπως έτσι ο Μαρκ Μάρκεθ έφτασε τους 170 βαθμούς στο πρωτάθλημα και προηγείται 48 ολόκληρους από τον δεύτερο Λορένθο (122) και 59 από τον τρίτο Ρόσι (111).

Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις